Pages

Sunday, January 23, 2011

S.A.B.A.R

Assalamualaikum..
Pheww! Lama jugak aku tak mengabdikan diri kat blog ni since class pun dah start and lecture pun dah mula berkhutbah pasal ASS-ignment.presentation,quiz and so on...Seriously memang busy cuz aku tak nak playing around macam sem sem lepas.
busy sampai macam ni.kau mampu?!

Ada satu lagi hal yg buat kepala aku lagi serabut ni. Recently aku ada krisis dgn one of my besties. Nak dijadikan cerita dye terasa or whatsoever la dengan aku pasal aku tak past attendance sheet kat dye and lagi 2 orang sahabat. Sumpah aku tak sengaja. Lecturer aku lupa nak past around attendance sheet tu time dye conduct class tu and in the off class baru dye sedar. So, at that time memang berpusu-pusu la orang dok rebutkan sheet tu. Aku dapat pun sebab kawan sebelah grab kertas tu. Tiba-tiba ada si polan *kawan aku jugak ni buat muka seposen nak sign kat paper tu. Aku bagi la ingatkan lepas dye sorang aku nak past kat member yg lain. Tiba-tiba dye past kat geng dye at the back and i was like WTH! Tergamam kejap tapi tak expect kawan aku yg sorang ni boleh touching pasal benda ni. Tiba-tiba time aku g kat dye, tengok dah tarik muka 14. Sampai the next day pun still tak tegur. Tak best la macam ni sbb kitorg mmg close gila for god sake! Mostly assignment aku buat dengan dye so macam mana nak cooperate nanti? I'm doubting patut ke aku slow talk dengan dye since aku rasa kes ni tak berat pun. Cuma salah faham sikit je. Tapi kenapa dye buat suma ni complicated sangat sampai ada orang perasan kitorang dah ada gap.
Dulu dari bff kalah paris hilton haaaa!
*
*
*
Kini..dah tak sudi pandang muka -.-
*
*
*
coming soon..mintak simpang la sampai macam ni!

Aku buntu sangat.Tak tau nak buat apa.Selagi boleh sabar aku sabar tapi aku ada sebab tak nak make the first move slow talk dengan dye cuz aku nak dye sedar sometimes kita kena pandang bawah jugak.Sampai bila nak meninggi diri cuz before ni if ada masalah aku memang selalu beralah sbb fikir kawan. Tapi sampai bila aku nak guli-gulikan diri sendiri. Aku taknak orang take advantage kat aku. Pagi tadi pun aku dah macam kena pulau.Memang stress! Seriously macam stupid mistake je suma ni.

dah tarik muka 14.kau ada?


Stress mak hadap muka kau macam tu tahu?

No comments:

Post a Comment