Pages

Friday, February 4, 2011

i'm fully booked!

Assalamualaikum, hola peeps. Genap empat hari aku bermastautin kat rumah aku neh. Tapi tapi tapi boleh dikatakan sehari je aku betul-betul ada kat rumah. Mana taknya, sampai-sampai kat Medan Gopeng, my bestie, Zuryn and her boyfie picked me up ajak hangout  sampai malam (even aku sampai ipoh pun around 8). But then diorang plan pegi tengok wayang. Last minute punya plan memang tak dapat la tiket time kemuncak neh. Nak-nak masuk Jusco je penuh amoi-amoi, apek-apek, dok sebok shopping sakan. So kitorang terpaksa la cancel.Demmit!

The day after tomorrow pulak aku lepak kat rumah je sebab dah plan esoknya nak pergi picnic kat Teluk Batik dengan my bestie and her boyfie's friends. Planning nak convoi dua kereta saja but in the end empat kereta terus.Tak expect pulak seramai tu. Aku pun okay je lah as long ada zuryn cuz aku tak kenal pun kawan-kawan epoi(bf zuryn). Kitorang gerak dari rumah around 1 and sampai sana around 2++ jugak la since jalan pun tak sesak sangat. But i was shocked like hell bila sampai sana.Mak aihhh ramai gila. Memang packed sampai 2x pusing tempat sama nak cari port. At last jumpa jugak itu pun terpaksa himpit-himpit dengan one family ni. Buat muka innocent je bentang tikar.HAHA. Silapnya sorang pun tak bawak camera so gambar-gambar yg akan ada nanti suma ehsan dari phone zuryn saja. Jadi la daripada takda kan. Okay enough said. Layan la pics yg ada neh.

picture of the day! meanwhile tunggu boys tukar baju.
:candid by zuryn:

zuryn with her boyfie, epoi and me. epoi dah macam yakuza.HAHA.sumpah nampak lebaq gila muka aku-.-

jeles much?awww!

camewhore! thanks highway yg jammed.sbbkan stuck more than two hours kitorg sempat camwhoring dlm kereta while the boys camwhore tengah jalan. hebat korang! HAHA

posing macam zaman myspace.geli 5 menet. -.-

muka nampak suci padahal balik rumah tengok cermin omjayy sunburn teruk -.-


the driver and co-driver ;ein with ijoy.


last but not list.

Lepas keluar dari azab jammed tuh kitorg cari makan kat Sitiawan. Nak pegi Lumut dah sah-sah tempah maut. Memang tak sampai sana la. So kitorg decide pegi th nearest one la and of course Sitiawan as i mentioned before. Dah tak tahan lapar gila dgn perut bagai ditumbuk-tumbuk epoi suruh ijoy stop kat 7 Eleven buat cari alas perut dulu before terus pergi restoran tuh. After half an hour kot baru kitorg sampai kat restoran ahhh lupa apa nama dah. Aku dah takttau nak order apa sebab lapar sangat so aku hentam nasi goreng thai  + telur mata +sirap laici. HAHA. Gila memang tak kena langsung combination tu. Bladabledabla lepas makan terus straight away balik rumah.
Done for Teluk Batik and tomorrow nak join lula,pdy,mira and her husbund with their son pegi Bukit Merah pulak. So wait for my next entry!.

-toodless-



No comments:

Post a Comment