Pages

Friday, January 14, 2011

At lasttttt!


Hmpp! tu lah padahnya rajin sangat buat karangan kan sampai password account blogger pun aku boleh lupa.
Seriously memang dah bergelen telan air semut since dari skolah sampai benda simple pun tak ingat.
Dah berbulan aku try ingat balik apa password aku padahal boleh je suruh mr.google send kat email aku.Buat password baru.
cehh! teruk gila.tak pasal-pasal buang masa berbulan2.
sokay.Aku bukan pemblogger tegar pun.
HAHA
                                                          semua salah semut! grrrrr!!
Btw tak guna salah menyalah. Hopefully start dari hari ni,detik ini,saat ini (panjang ngat aihh) aku cuba luangkan masa merepek kat diari ni. Polish balik sawang-mawang kat page aku. Buang segala habuk,debu dan kotoran(ecece).kthnxbye!

No comments:

Post a Comment